Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 15 September 2013

Zara balik kampung !


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba masanya Zara balik kampung jumpa Atok dan Neneknya.. Sebelum ni Atok Nenek yang datang sini.. Papanya je yang balik.. Sebelum ni kan isteri dalam tempoh berpantang dan Zara kena tunggu Mamanya habis pantang juga kalau nak keluar.

So bila dah habis 40 hari, lepas la kalau nak ke mana-mana maksudnya travel jauh sikit.. Rumah Tok Bah dan Tok Ma kat sini boleh pergi time jumaat sabtu walaupun masa tu Eraz kerja.. Sebabnya dekat je.. Rumah Atok dan Nenek, jauh sikit.. Perjalanan dalam 45 minit ke sejam.. So kali ni, Zara mau pergi tidur sana.. Lepas dari ni, boleh la selalu pergi sebab umur Zara dah nak masuk 60 hari pun..

Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.