Wednesday 25 September 2013

Bayi Lelaki Lima Bulan Ditemui Mati Di Pusat Jagaan


Bayi Lelaki Lima Bulan Ditemui Mati Di Pusat Jagaan | Assalamualaikum w.b.t.. Lagi kes seorang bayi lelaki yang berumur 5 bulan ditemui mati oleh pengasuhnya di sebuah pusat jagaan.. Bayi berkenaan didapati sudah meninggal dunia semasa pengasuh hendak memandikannya kira-kira pukul 3 petang.. Mengikut bapanya, dia meragui punca kematian anaknya kerana anak berkeadaan sihat semasa dihantar ke pusat jagaan.. SUMBER

Kenapa banyak sangat kes kematian kanak-kanak sekarang ni.. Pelbagai kes yang kita dengar.. Perkara-perkara macam ni la yang akan membimbangkan ibu bapa untuk menghantar anak-anak mereka ke pusat jagaan.. Untuk kes yang terbaru ini, puncanya masih lagi disiasat..

8 comments:

  1. kalau boleh hantar ke pengasuh persendirian dlu sehingga anak dah besar dah boleh bercakap serta mengadu pada kita..mmg bimbang. ramai sangat di pusat asuhan mana sempat nak lihat ank kita sorg aje kan..pendapat saya le..

    ReplyDelete
  2. adalah lebih baik sebagai parent berhati-hati dalam kes sebegini, lebih baik hantar ke tempat rumah pengasuh yang kita kenali yg tidak menjaga baby dan bukannya hantar ke tempat pengasuhan yang begini......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.