Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 29 September 2013

Hari kami bertiga outing !


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni hari kami bertiga outing.. Selain nak bawa Zara dapatkan suntikan, kami ada satu dua plan untuk cari sesuatu untuk Zara dan mamanya.. Untuk papanya, tak de kot.. Hehe.. Dalam masa yang sama, mamanya dah lama tak keluar kan.. Maklum lah orang berpantang sebelum ni.. Kalau keluar pun masa pergi rumah ma abah.. So hari ni, bawa dia 'makan angin' tapi tak boleh lama la sebab Zara masih kecik!

8 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.