Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 17 September 2013

Gambar Siti Nurhaliza Mandi ?


Uik! Apa kes ni?? Gambar Siti Nurhaliza (Dato') mandi pun mau cari ka? Haha.. Keyword tu sebenarnya masuk ke blog Eraz hari ni.. Kadang-kadang, bila tengok keyword-keyword yang ada, nak tergelak pun ada.. Entri mana la yang sangkut agaknya..

12 comments:

  1. hahaha.
    nak gelak skali ...
    salah tekan kot tu :P

    ReplyDelete
  2. hi hi hi, tumpang gelak sekali ni eraz... tak menahan keyword yang orang duk cari2 tu ek...cuba gali2 entry pasal dato' ct yang eraz pernah buat, ada kena mengena ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada entri pasal Dato' Siti Nurhaliza.. Tapi tak pernah pulak cerita pasal mandi.. hehe..

      Delete
  3. haha.. ada juga keyword macam tu orang cari. tak faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. itu la.. ada kot sebab-sebabnya.. hehe..

      Delete
  4. Assalamualaikum eraz, sheila pun selalu dapat keywords pelik2 ni. bila sheila try cari tak keluar pun nama blog sheila. pelik betul ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Keyword menyelit kot..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.