Monday 23 September 2013

Imbas Entri Ahad pulak !


Assalamualaikum w.b.t.. Jika pagi tadi Eraz imbas entri-entri blog ERAZ FADLI untuk hari Sabtu, ini untuk entri hari Ahad pulak! Tiba-tiba je dapat idea macam ni.. Blog lain belum ada lagi kot buat.. Saje untuk tarik perhatian semula sebab ada sesetengah isu yang mendapat perhatian dengan komen-komen dari pembaca..

  1. Masa bersama family ! - Entri di pagi sebelum keluar mencari barang untuk kegunaan mama Zara dan Zara Faleesya sendiri.. Masa bersama family digunakan sebaik mungkin sebab cuti sehari je, Ahad! 
  2. Sempat layan Konsert Minggu Ke 2 AF 2013 - Eraz ada utarakan pendapat tentang Konsert Minggu Ke 2 AF 2013 yang lepas.. Sesuatu yang hambar.. Mana yang tak kena? Boleh terjah entri tu.. Ada yang beri pendapat masing-masing..
  3. Segmen – Saya Mahu Ditegur - Satu segmen yang dianjurkan oleh bro Eyriqazz.. Korang kena positifkan diri dalam teguran yang diberikan untuk mantapkan lagi blog korang..
  4. USM Dalam Kenangan - Satu gambar yang Eraz letakkan dalam entri tu yang mana semua pelajar baru USM dapat.. Ada dua tiga orang ex-pelajar USM yang komen!
  5. Dim Sum di Dynasty Restaurant @ Hotel Renaissance Kelantan - Cerita tentang Dim Sum.. Jarang-jarang sekali pergi lunch kat Dynasty Restaurant @ Hotel Renaissance Kelantan dengan makan Dim Sum.. Tambah-tambah lagi orang belanja kan.. Tengok gambar, macam nak pergi sekali lagi..
  6. Khas dari isteri tersayang .. - Khas dari isteri tersayang? Hehe.. Isteri telah luangkan masa buat sesuatu untuk suaminya lepas suaminya beritahu nak makan sesuatu.. Yang pasti, terbaik dan sedap!!

6 comments:

  1. banyak story yea Eraz.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa.. Terbanyak story pulak hujung minggu lepas..

      Delete
  2. boleh jugak wat cmni bro.
    x perlu susah2 nk klik older post kalu dh tertinggal.
    boleh cari dalam 1 entry jer.
    terbaek.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz first time buat.. Tapi hanya untuk entri hujung minggu je..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.