Friday 20 September 2013

Lelaki Kacak atau ..


Lelaki Kacak atau ..? Perempuan tak perlu lelaki yang handsome.. Perempuan cuma perlukan lelaki yang boleh menjaganya dari hujung rambut sampai hujung kaki.. Tapi kalau dapat yang kacak bergaya tu, bonus la.. Macamana pula dengan lelaki? Hehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

  1. Replies
    1. Kan.. Hehe.. Jadilah pelindung..

      Delete
    2. Pelindung Sinaran UV ke??hahahah
      ** along, request ckt...
      nnt blh x buatkn entri bkaitan nafkah zahir sorg suami kpd sorg isteri...
      Such as :: 1. Kadar 2. etc

      Delete
  2. perempuan ni tak memilih pun eraz...asalkan cukup kriteria yang membuatkan dia rasa comfortable dan secure itu dah cukup... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. lelaki ni, bila dah ada isteri, akan sentiasa memikirkan keselamatan isterinya. :)

      Delete
  3. tak dapat lelaki handsome pun tidak apa asalkan sedap mata memandang dan memang menjadi lumrah ppuan akan tertarik dengan lelaki yang penyanyang berbanding lelaki yang handsome.

    ReplyDelete
  4. biar hati baik walaupun wajah tak mengambarkan hati....

    ReplyDelete
  5. Dulu masa zaman immature dulu memang berangan nak dpt lelaki jenis itu dan ini, tapi bila dah mature and mula bercinta, baru sedar yang looks doesnt determine the quality of a guy. Sometimes orang ckp lelaki tu tak handsome, tak cun padan ngan perempuan tu sebab lihat dengan mata kasar, tapi gf dia tgk dgn mata hatiiii :D Hehehehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya, walaupun lelaki tu tak handsome di mata orang, ataupun perempuan itu tak cantik orang, dia sebenarnya handsome dan cantik di mata kita..

      Delete
  6. hohoho... aku kalo nak cari isteri, tak memilih sgt, asalkan tau selok belok agama pun dah cukup :)

    ReplyDelete
  7. yang ni takleh demand sangat... kalau dah jodoh, terima dengan seadanya. yang penting boleh bahagiakan kita. betul tak?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.