Monday 23 September 2013

Ingat Entri blog ERAZ FADLI Sabtu lepas ?


Assalamualaikum w.b.t.. Ini entri khas untuk imbas entri-entri blog ERAZ FADLI pada Sabtu 22 September lepas.. Macam biasa, di hujung-hujung minggu, ramai yang jarang online mungkin sebab mempunyai aktiviti outdoor lain kan.. Berbeza dengan hari Isnin sampai Jumaat..
  1. Sambung kerja di rumah ! - Berkisar tentang Eraz terpaksa bawa balik ke rumah bahan-bahan kerja ke rumah kerana pada esoknya tu kena siapkan juga.. Memang dah lama tak buat perangai camtu..
  2. Selalu macamni.. Hilang mood.. - Selalu tak boleh nak connect internet.. Eraz ada print screen kan bukti masa buka google.. Dapat respon yang menarik dari pembaca.. Rupa-rupanya..
  3. Kena kahwin paksa ?? - Bukan Eraz yang kena kahwin paksa tapi cuba utarakan pendapat tentang drama-drama TV sekarang yang memaparkan isu yang lebih kurang sama.. Korang ada pendapat?
  4. Kempen Kesedaran Merokok | NOTIS - Eraz ada letakkan satu gambar sebagai Kempen Kesedaran Merokok.. Jom bagi pendapat bernas anda..
  5. Cerekarama Maafkan Kami TV3 - Sure ada yang telah menonton drama di slot Cerekarama TV3 ni.. Review drama lakonan Fizz Fairuz dan Zain Saidin.. Juga ada yang bertanya, siapa pelakon wanita dalam drama tu.. Errmmm..
  6. Anugerah Allah .. - Kenang kenangan pertama kali Zara Faleesya pegang jari papa.. Gambar menjelaskan segalanya.. Dah tengok?

8 comments:

  1. banyak tu entry imbas kmbali..:)

    ReplyDelete
  2. he he he...nampak tajuk2 tu tapi belum sempat lagi baca...nampak sangat weekend tak bw sebab busy dengan benda lain... jap lagi terjah satu2...

    ReplyDelete
  3. ada masa menulis kat blog yea Eraz....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.