Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 12 September 2013

Dah tua ke aku ?


Assalamualaikum w.b.t.. "Dah tua ke aku ni..?".. Itu pertanyaan kepada diri sendiri.. Dah kata tua, mungkin la kot.. Kalau nak masuk umur 30 pada hujung tahun ni, kategori tua ke? Hehe.. Serius! Memang tak ingat langsung mana letak buku bank tu.. Hari ni nak guna.. Cari punya cari, selongkar punya selongkar, tak jumpa-jumpa.. Macamana ni.. Perlu keluarkan duit tu.. Adoi!!

#Hilang mood nak buat kerja lain.. Alahai..

16 comments:

  1. ishhh janganlah cakap dah tua, terasa ai tau tak..wakakaka... eraz kalau tak jumpa juga pergi bank cakap buku hilang dan tak dapat dikesan, buat buku baru dan keluarkan senang...toksah pening2 sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan terasa ya.. Kita sebaya je pun.. Hehe.. Baby dah gerak ek? Best tu..

      Delete
  2. bukan tua la..allah lupak sekejap je tu.nnt DIA pulangkan balik ingatan tu. Ada letak kat mana2 tu

    p/s:psssttt...tua?macam xbest ayat tu tapi veteran hehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Biasa la.. Kadang-kadang ingat-ingat lupa..

      Delete
  3. hehe biasa la tu. bila benda penting nak guna mesti tak ingat mana letak. lepas ni kalu dah jumpa letak kat tempat senang nak jumpa ye. tak yah dah nak pening2 lepas ni.


    Entri Baru Taip: Jom Jalan-Jalan - BBL, Nemo & Pulau Kapas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. Dah jumpa, sure akan simpan elok-elok nanti..

      Delete
  4. uikkk hehehe.. sama la dengan kak mia.... selalu terfikir macam ni

    ReplyDelete
  5. menjangkau angka 30an..masuk golongan vateren OMG..muda lg kot hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan vateren, tapi remaja purba.. Hehe..

      Delete
  6. Replies
    1. Tapi kategori pakcik pakcik la.. Hehe..

      Delete
  7. tapi kenapa pic tu gambar pompuan....hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. Tibe-tibe terambi gambar perempuan.. Google semua tu kak.. Hehe..

      Delete
  8. bukan tua tapi dah meningkat usia bro

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.