Tuesday 17 September 2013

Perkahwinan Fouziah Gous dengan Md Zhafran

Perkahwinan Fouziah Gous dengan Md Zhafran

Perkahwinan Fouziah Gous dengan Md Zhafran | Assalamualaikum w.b.t.. Perkahwinan Fouziah Gous dengan Md Zhafran Md Yusof akan berlangsung pada 21 September 2013 ni.. Alhamdulillah, satu lagi masjid akan terbina.. Sebelum ramai yang membua entri tentang Fouziah Gous dan Md Zhafran yang telah bertunang pada 1 Jun 2013 yang lalu.. Tahniah kepada mereka kerana telah membuat keputusan untuk berkahwin.. Berkahwinlah kerana Allah..

Mengikut apa yang dibaca, majlis kenduri dan persandingan di sebelah Fouziah Gous akan dilangsungkan pada 29 September 2013 di Hotel Marriot Putrajaya manakala majlis menyambut menantu akan diadakan pada 5 Oktober 2013 di kediaman keluarga Md Zhafran di Bukit Jelutong, Shah Alam.. Tahniah sekali atas Perkahwinan Fouziah Gous dengan Md Zhafran yang akan berlangsung pada 21 September 2013 ni..

SUMBER

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.