Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 23 September 2013

Tiba-tiba sakit kepala ..


Assalamualaikum w.b.t.. Habis je waktu kerja hari ni tiba-tiba terus sakit kepala.. Macam tahu-tahu je habis waktu pejabat.. Dalam masa yang sama, mengantuk giler rasa.. Kesimpulannya, sakit kepala tu sebab banyak sangat kerja hari ni.. Kena settle itu ini.. Nasib baik sakitnya lepas office hour.. Kalau tak, tak de mood la nak kerja..

Mengantuk? Hehe.. Itu sebab tidur lewat dan tak cukup tidur je.. Tak cukup tidur? Its ok.. Demi Nur Zara Faleesya..

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

  1. Makan ubatlah Eraz kalau sakit sangat kepala tu. Banyakkan rehat ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz ni, kalau jenis sakit sikit-sikit, memang tak kan makan ubat.. :)

      Delete
  2. kalau sakit kepala cuba rehatkan diri dan terus tidur.....

    ReplyDelete
  3. Migrain ke tu. Kena rehat banyak2 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz memang ada migrain.. Tapi bukan tahap yang teruk..

      Delete
  4. biasa la kerjakan..lepas tu x cukup rehat plak..
    selamat rehat ye..

    ReplyDelete
  5. migrain bahaya tu dik..jgn stress sgt.pastikan cukup tido..tak cukup tido sbb bergayut ke ape kakakaka..salam perkenalan :-)

    ReplyDelete
  6. migrain bahaya tu dik..jgn stress sgt.pastikan cukup tido..tak cukup tido sbb bergayut ke ape kakakaka..salam perkenalan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bergayut? Tidak sama sekali kak..Bergayut? Tidak sama sekali kak..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.