Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 20 September 2013

Breakfast dah jadi Lunch


Breakfast dah jadi Lunch | Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni merupakan salah satu hari sibuk bekerja.. Memang dah agak.. Breakfast hari ni pun dah jadi lunch dah.. Baru sekejap tadi makan.. Kira lunch terus la.. Rasa penat kaki, otak dan lain-lain la.. Semalam juga rasanya hari pertama Zara macam tak nak tidur.. So kami selang seli berjaga.. Alhamdulillah, datang kerja ni, mengantuk tu tak, tapi penat badan dan otak sebab kerja hari ni je.. Fuh!

#Selamat menunaikan Solat Jumaat

4 comments:

  1. sempat jugak Eraz buat entry,,,akak hari ini dah tak sempat...bz sangat, dah petang baru nak terjah bloggers....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sempat kak.. sekejap je tu taip.. hehe..

      Delete
  2. huhuuhu... kadang kak mia pun macam tu juga. tak sedar belum breakfast lagi.. terus jadi 2 in 1 la... ;)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.