Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 15 September 2013

Aduh !


Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya Eraz nak buat entri ala-ala Wordless.. Sebab tak tahu nak kata apa.. Dari Jumaat sebenarnya lenguh bahagian bahu dan lengan.. Banyak buat kerja mengangkat di rumah kot.. Tapi, walaupun rasa lenguh, dukung Zara masih mampu walaupun dia berat dan sekarang.. Hehe.. 

#Mangsa yang menjadi tukang urut ialah isteri tersayang la.. Thank you sayang.. :)

9 comments:

  1. papa yang sibuk ni.... huhuhu sofea yang dah besar ni pun still nak minta dokong jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa la.. Hehe.. Untuk keselesaan anak jugak.. Hehe..

      Delete
  2. xpe..xpe...demi zara confirm x sakit kan..hehehe

    ReplyDelete
  3. kesian papa eraz ya. tapi kalau boleh dukung zara tu kira okay lagilah tu kan eraz

    ReplyDelete
  4. nie mesti keje kuat sangat, no rest.....pergi ler spa ke untuk restkan diri.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.