Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 28 September 2013

Sempat layan Kampung Girl Episod 10


Kampung Girl Episod 10 | Assalamualaikum w.b.t.. Rupa-rupanya Kampung Girl dah masuk ke episod 10 hari ni, 27 September 2013.. Serius dah lama tinggal drama ni.. Dah terlepas pun episod Ainnur dan Ashraf kahwin.. Drama macam yang Eraz buat entri sebelum INI, kes kahwin paksa pada mulanya..

Episod malam ni nampaknya Ashraf dah mula menunjukkan rasa cintanya pada Ainnur.. Sebelum ni hanya Ainnur yang berusaha dan bersabar dengan Ashraf.. Sejak Ashraf menghalaunya dari rumah sebelum ini, Ainnur seolah-olah patah hati.. Sebab tu sekarang Ashraf yang cuba berbaik dengan Ainnur..

Nak cerita lagi? Haha.. Cukup la kot.. Nanti jadi skrip drama pulak.. 

4 comments:

  1. sekejap tengok sekejap tak...asyik berebut tengok channel lain dengan anak....so akak mengadap blog jer ler......

    ReplyDelete
    Replies
    1. semalam Eraz sempat tengok penuh.. hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.