Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 22 September 2013

Khas dari isteri tersayang ..


Assalamualaikum w.b.t.. Sehari dua lepas, Eraz ada tersebut dengan isteri yang Eraz rasa macam nak makan kek coklat yang moist.. Tak tahu kenapa, rasa macam nak basuhkan tekak ni dengan kek coklat yang betul-betul moist.. (Macam mengidam pulak).. Tup-tup dapat sms dari isteri, katanya sedang buat kek coklat untuk suami.. Alahai.. Isteriku memang terbaik.. Dulu popia.. Sama juga.. Balik-balik kerja, tengok ada popia.. Terima kasih.. Terharu rasa..

#Hal rumahtangga tak boleh cerita banyak-banyak.. Snap gambar dengan handphone tu..

Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

  1. Sedapnyaaaaa tambah2 dr air tangan isteri

    ReplyDelete
  2. sedapnya,so sweet :)

    tgk gmbar konvo dak2 usm di fb,terigt kenangan lalu cewah haha

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Terima kasih.. Biasa je tu isteri buat untuk suami.. :)

      Delete
  4. Replies
    1. Hehe.. Terima kasih.. Perkara biasa kot..

      Delete
  5. sedapnyeee. untunglaaaa~ :D

    Btw, jom join GA lia, ade 30 hadiah ^^

    http://najaha-abdillah.blogspot.com/2013/09/duo-giveaway-by-amilia.html

    ReplyDelete
  6. untung bro..
    ada lg x kek tu..
    nk gak rasa.
    hehe.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.