Friday 20 September 2013

Tengah Survey Breast Pump Terbaik !


Tengah Survey Breast Pump Terbaik | Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya sekarang Eraz dan isteri tengah survey Breast Pump mana yang paling OK dari segi kualiti, harga, senang dan lain-lain la.. Sesiapa yang ada pengalaman? Boleh tak bagi idea atau suggestion pada Eraz untuk Breast Pump ni.. At least jenama yang terbaik bagi korang.. Ataupun lebih Eraz hargai jika bagi detail..

Thanx korang!

12 comments:

  1. medela freestyle :) harga dalam rm1499..dua2 belah breast boleh pump..tak sakit..eraz blh google tentang brand ni,.,.http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2013/09/beli-jugak-breastpump.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. me too suggest yang ini.. kalau ada duit lebih boleh try medela freestyle.. :)anak first..agak berbaloi untuk saham masa depan..heheheheh

      Delete
    2. Terima kasih Farisha.. Memang Medela dalam list.. ;)

      Delete
    3. Pn Bayu, itu la, better beli yang berkualti.. Walaupun mahal, tahan lama..

      Delete
  2. Medela freestyle..the best pump in the world. Suction dia sama macam suction baby(x sakit). Even mahal tapi berbaloi. Ummi dah 2 anak still pkai Medela FS & ia dh berkhidmat selama 4 tahun dh... ALhamdulillah, dapat menyusukan anak fully breastfeeding selama 2tahun walaupun bekerja..Syukur...:)

    ReplyDelete
  3. dulu ada beli tapi rasanya brand pureen.....

    ReplyDelete
  4. penting ni.. kalau breastfeeding. ;) pilihlah yang terbaik mengikut keselesaan bajet.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.