Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 20 September 2013

Pengubat Stress Terbaru ..


Assalamualaikum w.b.t.. Kala dulu, kalau stress kerja, tak sabar nak balik rumah ma abah.. Dapat borak-borak, ok la.. Lepas dah kahwin, balik rumah jumpa isteri.. Lepas masalah di pejabat.. Sekarang pula, selain balik rumah nampak isteri, ada Zara Faleesya.. Tak sabar nak tunggu waktu tamat pejabat sekarang.. Tambah-tambah lagi time stress giler!

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. hehehhe..terubat penat bila terpandang keletah anak..

    ReplyDelete
  2. huwaa, zara... comel laaa..

    http://gadismerahjingga.blogspot.com/2013/09/tolong-komen.html

    ReplyDelete
  3. anak ni memang pengubat hati ibu bapa kan

    ReplyDelete
  4. terapi terbaik untuk stres... ialah anak... kak mia pun sama, balik rumah tengok keletah sofea je, terus hilang stres.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la kan kak.. anugerah Allah ni.. :)

      Delete
  5. Replies
    1. kalau gambar depan, tak comel ya? ;)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.