Saturday 5 April 2014

Shila Amzah | Tempat Ketiga untuk I am A Singer Musim 2

Shila Amzah  Tempat Ketiga untuk I am A Singer Musim 2

Shila Amzah | Tempat Ketiga untuk I am A Singer Musim 2 - Assalamualaikum w.b.t.. Sejak Shila Amzah menyertai program I am A Singer Musim 2, memang Eraz follow berita ni tiap-tiap minggu.. Boleh dikatakan, pencapaian Shila Amzah amat bagus kecuali pada minggu lepas, dia berkedudukan di tangga ke 6..

Tapi semalam merupakan final untuk program I am A Singer Musim 2.. Dan keputusannya ialah Shila mendapat tempat ke tiga.. Bagi Eraz sendiri yang mengikuti program ni, memang sudah membanggakan kerana, satunya ialah penyertaan untuk program ini bukan untuk penyanyi amatur tapi yang telah ada nama.. Terselit nama Shila, itu sudah bagus.. Satu lagi, keputusan ditentukan oleh undian yang mana kita tahu, majoriti adalah orang Cina.. So, jika orang Cina yang mengundi Shila di tempat ketiga, itu memang membanggakan.. 

Tahniah Shila Amzah!

7 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.