Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 8 April 2014

Sesuatu berlaku antara pukul 10.15 mlm hingga 12.15 tgh mlm..


Assalamualaikum w.b.t.. Sesuatu berlaku antara pukul 10.15 mlm hingga 12.15 tgh mlm.. Haha.. Tajuk, bukan main lagi.. Tapi sebenarnya, yang berlaku tu ialah Blackout! Eh! Bukan benda simple tu sebenarnya.. Dah la waktu tu tengah malam.. Cuaca pulak panas.. Ada anak kecil pulak.. Nasib baik Zara tak meragam sangat.. Tapi papa ngan mama bergilir-gilir kipas Zara secara manual sebab risau dia panas dan berpeluh.. Lagi satu, nyamuk.. Sah-sah la masa tu menyerang..

Tunggu punya tunggu, sampailah pukul 12.15 malam baru la ada elektrik.. 2 jam juga bergelap dan berpanas.. Kita orang tua ni, ok la, baby kecil yang kesian.. But alhamdulillah, semua kembali ok..


19 comments:

  1. Nasib baik la zara tak meragam...susah jugak blackout malam2 nie

    ReplyDelete
  2. Nasib zara tak meragam Eraz... memang kita orang matang...ahakss tak nak guna tua...kita orang matang tak kisah...budak2 yang kesian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena guna perkataan orang matang ya.. Hehe..

      Delete
  3. nyamuk yg sgt bahaya tuh...mmg gigih kalau ade anak kan :)

    ReplyDelete
  4. nyamuk yg x tahan tue...
    nasib baik 2 jam jer..
    kalau kena sampai ke pagi mmg x tido ler papa n mama malam td.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sampai pagi, memang tak tidur la kami..

      Delete
  5. haha..black out punyenhal rupenyeee

    ReplyDelete
  6. nasib baik dia tak meragam... kalau takk... tak tidur lah gamaknya :D

    singgah sini.. moga blog ni dimurahkan rezekiii.. aamiiin www.cikamal.com

    ReplyDelete
  7. panas tu... kalau sofea tentu akan meragam, aircond takde... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zara, nasib baik ok sebab kami duk kipas tak berhenti..

      Delete
  8. blackout. nasib malam kurang sikit panasnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada bezanya juga kalau siang.. Kalau siang, boleh dukung luar rumah..

      Delete
  9. memang kalau blackout berpeluh nak berkipas.....

    ReplyDelete
  10. memang tension kalau macam tu..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.