Tuesday, 15 April 2014

Ragam Zara Faleesya

Assalamualaikum w.b.t.. Itu satu gambar yang Eraz sempat snapkan semalam.. Dalam pada mama papa duk sibuk siapkan diri nak pergi kerja, macam-macam style dia buat masa duk dalam fisher tu.. Ala-ala duduk atas katil je.. Sampai sengit.. Kami memang siapkan Zara terlebih dahulu, baru diri sendiri dan rumah.. Alhamdulillah, setakat ni, Zara tak pernah meragam menangis masa kami sedang bersiap..

#Ada banyak gambar di ambil, tapi share satu la dulu.. :)

19 comments:

  1. amboi seronoknya dia... he h ehe...

    ReplyDelete
  2. geyam nenok dak tecik ni.. eeeeee

    ReplyDelete
  3. tu diaa..kaki tangan habis angkat haa :D

    ReplyDelete
  4. comel sgt bdk2 kecik ni kan... ^_^

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.