Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 25 April 2014

KAX - Your KAX BFFs are here! #KAX #BFF


Assalamualaikum w.b.t.. KAX.. Ternampak patung-patung KAX ni di mana tah.. Rasa macam ok la jugak.. Kalau boleh dapatkan seekor dua, boleh bagi kat Zara Faleesya ni.. Tapi mana nak dapatkan KAX ni kan.. Pertama sekali, mestilah nak yang Joey tu.. Sebab apa? Tengok ayat dalam gambar di atas.. Hehe.. Selain Joey, ada lagi yang lain.. Dolly, Peachy, Foxy, Romeo, Mia, Jasper dan Harley.. (Ini ayat Part I)


(Part II) Tapi, apa yang Eraz dapat tahu, harganya boleh tahan juga.. Tapi kalau dapat hadiah, alhamdulillah.. Betul ke RM 550 untuk dua ekor Atau dengan kata lain RM 275 seekor.. Hehe... Fikir dulu.. Yang penting, koleksi Stitch papa, memang sudah menanti Zara Faleesya.. Hanya untuk budak kecik main.. Suka-suka.. Lepas tu, simpan la dalam almari.. Tak letak macam tu je..

15 comments:

  1. WAH..mahal rupanya...ermmm,,,byk sekarang tgk artis duk pegng patung ne..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan free ke untuk setiap pembelian pakej tawaran KAX celcom ?

      Delete
  2. mmbr pun nk beli tapi bapak mahal

    ReplyDelete
  3. hye..selamat malam..syira jalan2 malam ni nak minta maaf kt semua rakan blogger :)
    semoga ikatan kita terus kuat ! ^_^
    happy blogging ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Syira sebab singgah sini..

      Delete
  4. aduhai..baru tau tentang ni..mahal giler eh?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.