Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 27 April 2014

Berpindah demi Zara ..


Assalamualaikum w.b.t.. Bukannya berpindah rumah ya, tapi hanyalah berpindah tempat tidur.. Pada awal malam tidur dalam bilik, macam ok je sampailah pukul 2.00 pagi dan lebih, Zara dah mula tak selesa.. Zara sebenarnya selesema.. Berjangkit dengan papa kot.. Nasib baik badan tak panas.. Jadi bila selesema, hidung akan tersumbat.. Cuba tutup aircond, kasi kipas je, pun Zara tak selesa jugak..

So try bawa tidur kat luar.. Alhamdulillah, dia lena sampailah entri ni ditulis.. Lega rasanya.. Anak tak dapat tidur, kita yang mengantuk ni pun, tak dapat tidur juga.. Kesian.. Harapnya selesema Zara akan cepat ok.. Kalau tak, memang kena buat macam ni la tiap-tiap malam..

#Entri ni ditaip pada pukul 4.00 pagi

14 comments:

  1. Ingatkan pindah rumah! Hehe.. Apapun moga zara cpt sembuh ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pindah rumah? Belum masanya lagi.. Hehe..

      Delete
  2. sweet daddy. semoga cpt smbuh zara :)

    ReplyDelete
  3. mohon zara cepat sembuh..
    kesian dya, mujur daddy memahami..:)

    ReplyDelete
  4. alahai zara sayang..moga segera sihat syg..

    ReplyDelete
  5. Sweetnya gambar tu.. Hihi. Get well soon, Zara. Auntie Vee skrg pun tengah demam, tp gigih nak blogwalking sampai ke blog papa Zara. Hihikk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Vee, Eraz hargai sangat2..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.