Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 20 April 2014

Apa nama benda ni? Biskut ke kuih?



Assalamualaikum w.b.t.. Siapa tahu apa nama kuih atau biskut ni? Sedap wei.. Tapi sayang, tak boleh makan banyak-banyak.. Sebab Eraz jenis yang 'bergaduh' dengan kacang dan adik beradik kacang.. Huhi Huhi.. 

26 comments:

  1. Hi emma singgah dan bw dr segmen kak mia liana :)
    http://kuemmarosli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kukut kot. (kuih+biskut) kan? tak gitu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiyooo.. Ingat kan betul tadi.. Hehe..

      Delete
  3. Replies
    1. Bepang ek? Tak pernah dengar lagi..

      Delete
  4. Macam kacang pepang kan....
    Follow sini dari Segment Mialiana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pepang ya.. Errmmmm..
      BTW, terima sebab follow sini.. Nanti Eraz terjah sana..

      Delete
  5. Replies
    1. Ini jawapan lain dari yang lain.. :)

      Delete
  6. oh biskut nih! deno tak tahu namanya tapi memang sedap! bila dah stat kunyah tak dapat nak stop! hihi

    ReplyDelete
  7. yup..ni bepang..iqha pernah tgok macam mana diorang proses benda ni.. :)

    ReplyDelete
  8. Tengok macam bepang , tapi bepang yang selalu wani makan kuning . Tapi nie ada hijau pulak , hehe

    ReplyDelete
  9. Florentino cookies@krunchy caramel almond....klu dlu2 mcm biskut kacang yg man is tu,,,tp ni Dr young florentino,,

    ReplyDelete
  10. florenta cookies...dia ni ada jual https://www.facebook.com/amoizchoco?fref=ts

    ReplyDelete
  11. crunchy almond kan? entah biskut ke apa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Abe Eraz sendiri pun tak tahu.. :)

      Delete
  12. Replies
    1. Sebekas tu dalam belas belas ringgit..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.