Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 26 April 2014

Layan Tollgate Asmara malam ni ..

Tollgate Asmara | Assalamualaikum w.b.t.. Rasa macam dah lama tak layan drama Cerekarama TV3 ni.. Tak tahu samada sebab sibuk ke, ada hal lain ke atau memang drama tak best masa tu.. Tapi malam terlayan pulak.. Kebetulan wife pun tengok drama Tollgate Asmara, so Eraz layan sekali.. Nampak maca, best je.. Lawak-lawan ringan.. Pelakon pun nampak macam semua ada nama.. Tarikan utama, sah-sah la Izara Aishah dan Keith Foo.. Kisah berkisar tentang pekerja di tol bertemu dengan lelaki kaya.. Ringkas je.. Tak larat nak tulis panjang-panjang, so layan dulu drama Tollgate Asmara ni..

9 comments:

  1. layan jugak tadi..best jugak cerita ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sempat tengok habis.. Tapi dah rekod.. :)

      Delete
  2. tak tengok tv pun hari sabtu sebab tak ada rasa nak tengok

    ReplyDelete
  3. memang lawak cita ni.. Semalam zaza layan cita ni jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz tengok yang rekod je.. Hehe..

      Delete
  4. Replies
    1. TV3 jarang ada ulangan.. Tengok kat tonton.. Ada kot..

      Delete
  5. hehehhe. banyak juga blogger update tentang drama ni..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.