Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 26 April 2014

Misi hari ni !


Assalamualaikum w.b.t.. Misi hari ni, selain dari kerja, Eraz nak habiskan dua botol besar air ni.. Semuanya demi nak badan yang sihat walafiat.. Ya la, kalau tak demam or batuk, tak de nya nak minum air sebanyak ni kan.. Tapi insyaallah, akan cuba diamalkan selepas ini jugak! Jujurnya memang Eraz tak de disiplin sangat nak minum air mengikut apa yang diperlukan.. Kadang-kadang minum, kadang-kadang tak.. Good Luck untuk diri sendiri..

10 comments:

  1. Assalm..jom pantun di teratak kak Ummi... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Insyaallah Eraz terjah nanti..

      Delete
  2. boleh punye...sikit je tu hehehe~~

    ReplyDelete
  3. insyallah boleh habis tu..sekali minum banyak2 sikit..nnti cepat habis..btw..semoga cepat sihat ye :)

    ReplyDelete
  4. kalau dah latih hari2 dgn mnum air koong je inshaAllah boleh hbis punyalah..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak jadikan kebiasaan tu la susah sikit.. :) Tapi, positif!

      Delete
  5. kena cuba juga walaupun payah..semuanya kena ada permulaan..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.