Friday 25 April 2014

Ter'kubur' kerana kawan ..


Assalamualaikum w.b.t.. Terkubur? Fuh.. Kerana kawan lak? Alahai.. Bukan apa kawan-kawan.. Tadi tengok punya tengok draft.. Ada la beberapa entri yang tersimpan lama dalam draft.. Dah complete.. Anytime je boleh publish.. Tapi, bila baca punya baca, niat untuk publish tu tergendala.. Kalau di lihat pada tajuk dan idea, sure orang nak baca entri tu.. Tapi bila baca punya baca lagi, tak elok kot dipublish sebab 'KAWAN'.. 

Kenapa 'KAWAN'? Sebabnya, mungkin sedikit sebanyak ada kawan yang akan terguris dengan entri fakta tu.. Baik kita elak dari untuk membuat entri yang boleh buat kawan kita terasa.. Entri berkenaan tak tuju pada mereka pun.. Tapi kita tak  tahu apa yang orang fikir kan.. Tak rugi apa pun kot walaupun tak publish.. Siapa setuju? Wassalam..

10 comments:

  1. Assalamualaikum sheila datang blogwalking daripada blog kak mia liana http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

    ReplyDelete
  2. bagus2.. kita sokong.. saya setuju...hati kawan juga perlu dijaga, mungkin menjadi asbab kemurahan rahmat allah pada kita nanti, in shaa allah

    ReplyDelete
  3. Teguran perlu untuk membetulkan keadaan, tapi bukan in public keran takut mengaibkan, tegur bilhikmah.. sekadar pendapat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf, mungkin ada salah faham.. Ini bukan isu teguran.. :)

      Delete
  4. Kawan yg baik adalah kawan yg memahami kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahmdulillah.. Sama2 kita menjadi kawan yang macam tu..

      Delete
  5. kawan yg sanggup ketawa dan menangis bersama..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.