Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 8 April 2014

Zara transfer pada Papa ..


Assalamualaikum w.b.t. Gambar ini Eraz snap hari Ahad lepas.. Masa duduk berdua-duaan dengan Zara.. Zara transfer pada Papa tu bermaksud Cool Fever dia.. Asalnya letak atas belakang Zara.. Saje main-main letak atas dahi papa pulak.. Tengok Zara bertungkus lumus nak buang apa yang ada atas dahi papa dia.. Haha.. Tapi tak bermaksud Eraz demam.. Hehe..

#Baik kita yang demam daripada anak kita.. Alhamdulillah, sekarang ni Zara dah ok..

21 comments:

  1. Tiut miut dua beranak nie ...
    Nampak mesra gtu ..

    ReplyDelete
  2. geram betul la dengan budak comel ni!

    ReplyDelete
  3. hihi...dah pandai ler zara...

    ReplyDelete
  4. kan dari bdk2 sakit baik kita ja yg sakit

    ReplyDelete
  5. zara dengan papanya sama comelll..

    ReplyDelete
  6. alahai..comelnyer zara dan papa..hehehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.