Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 14 April 2014

Semua terlewat ..


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni, semua orang terlewat.. Semua orang tu, Eraz sendiri, Mama Zara dengan Zara Faleesya.. Papa Mama lewat sampai office, Zara Faleesya, lambat ke Nursery.. Hehe.. Malangnya hari ni sebab jam rosak.. Ingat kan baru pukul 4 lebih, rupanya dah pukul 6.30 pagi masa tu.. Adoi.. Semua jadual yang biasa di buat lepas bangun tidur, larik la.. Selalu semua bangun sebelum tu lagi.. 

Nasib baik la tak de hal urgent kat office hari ni.. Meeting pun petang.. Jadi, sampai la office pukul 9.00 pagi.. Beritahu bos awal-awal terlewat.. Kang lagi parah kalau bos cari, kita tak de.. Betul tak? Lagipun tak sengaja.. sambung kerja.. 

10 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.