Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 29 April 2014

#Frust


Assalamualaikum w.b.t.. Nampaknya malam ni, whatsapp Eraz tak kan berfungsi sebab Tab dah mati terus.. Ianya tak dapat dihidupkan lagi.. Sebabnya? Sebabnya charger tertinggal kat office.. Sedar charger tertinggal masa dah ada kat rumah.. So memang tak larat dah nak g office semata-mata kerana charger.. So bagi je la 'dia' rehat..

Sedikit frust sebab masa last Tab bernyawa, tengah bincang sal job blogger.. Last-last tak sempat habis, dah K.O.. So kalau ada rezeki, sambung je la esok.. Kalau ada rezeki, tak ke mana.. Tak larat nak mengadap laptop malam ni.. Mata rasa penat giler.. So, good night semua.. Wassalam..

10 comments:

  1. stress juga kalau tetiba mati terus. hahaha.

    ReplyDelete
  2. sabar ye. Inshaa Allah, kalau dah rezeki ada tu

    ReplyDelete
  3. adoyy.. tengah syok2 boleh plak ye..

    ReplyDelete
  4. memang stress kalau situasi begini.....

    ReplyDelete
  5. ada rahmatnya..dia suruh eraz rihat awal la tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin itu salah satu hikmahnya kan.. :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.