Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 1 April 2014

Agak agak ..

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Dapat lunch tengahari dengan jayanya.. Korang rasa ini untuk berapa orang? Memang dah lama rancang nak keluar makan bersama.. Tapi masa tak mengizinkan.. Tapi hari ni, alhamdulillah..

24 comments:

  1. Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  2. Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  3. Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  4. 2 orang? agak-agak jer kan... ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  5. 3-4 orang.. menariknya menu. lapar plak tengok makanan sedap2 ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  6. Assalamualaikum dan salam singgah petang Eraz...rasa2 makan untuk 2 atau 3 orang ni..menu makanan nampak sedap jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  7. Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  8. Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  9. Wah....mewah makanan...dlm 4 - 5 orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  10. 4 orang kot? lamanya saya tak merayap kat blog abg eraz ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete
  11. Replies
    1. Hanya untuk 3 orang dah habis licin sehingga menjilat jari.. Hehe.. Puas hati makan...

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.