Monday 14 April 2014

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 55 | 56 | 57

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 55 | 56 | 57

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 55 | 56 | 57 - Assalamualaikum w.b.t..  Minggu ni akan masuk ke minggu ke 19 untuk drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta ni.. Untuk Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 55, 56 dan 57, kali ni jalan cerita masih fokuskan kepada kisah Jebat dan Mastura yang mana mereka terpaksa berpisah untuk 'sementara waktu' tetapi Jebat cuba sedaya upaya untuk berdampingan dengan isterinya..

Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 55, 56 dan 57 nampaknya Jebat telah menyelinap masuk ke dalam rumah Tok Ayah Mastura secara 'haram' kerana sememangnya selepas hal sebenar diketahui dan Jebat keluar lokap, Jebat memang tidak dibenarkan masuk dan mendampingi Mastura.. Guard telah diupah untuk memastikan Jebat tidak berjaya memasuki rumah berkenaan.. Tetapi siapa lebih cerdik? Haha..

Selebihnya, Hana yang masih berdendam dan tidak berpuas hati dengan Jebat cuba untuk memulihkan keadaan perhubungan suaminya, Uwais dengan Tok Ayahnya.. Tetapi kedegilan Tok Ayah masih mengatasi hal berkenaan.. Dalam masa yang sama, Inspektor Aryan masih lagi tidak berpuas hati dengan Jebat dan berdendam.. Dia juga menggunakan Tok Ayah dalam membuatkan misinya tercapai..

Selanjutnya? Banyak lagi kot kena cerita.. Sp boleh tengok drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 55, 56 dan 57 nanti.. Wassalam..

6 comments:

  1. fuhhh dah nak dekat habis dah citer ni kan.. apakah kesudahannya antara mas dan jebat.. fuhh nebessss hehe

    btw terima kasih sudi join sesi promote di blog mak dara.. Mak dah buat senarai jom terjahhhhh http://www.bicaramakdara.com/2014/04/promot-blog-kaw-kaw.html

    ReplyDelete
  2. Wuu.Makin femes cite ni heheee
    NEW ENTRY: Siapa Betul Ni ?

    ReplyDelete
  3. Hmmm.baca sinopsis je la.
    Hehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.