Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 3 April 2014

Kes macam ni pun berlaku !


Assalamualaikum w.b.t.. Mengucap panjang bila macam berita tentang Wanita hamil 7 bulan dirogol bergilir-gilir oleh 5 lelaki.. Berita penuh, korang boleh klik SINI.. Bukan seorang, tapi 7 orang.. Dan bukan wanita biasa, tapi wanita yang hamil 7 bulan.. Astaqfirullahalazim.. Tak tahu nak kata apa la.. Di mana sahaja tak selamat.. Tak tahu nak bayangkan apa yang terjadi kepada mangsa dan family mangsa.. Pasti akan ada yang stress, tension dan trauma.. Fuh!

14 comments:

  1. ngeri bila baca dalam paper pagi tadi.
    lagi sedih berlaku di kelantan. huuu
    xde hati perut diaorang tu semua.

    -kbba pantai timur-

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Apa la yang berlaku selepas tu.. Huhu..

      Delete
  3. manusia sekarang...entah mana la letak akal dan iman -_-

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Minta jauh dari semua ni berlaku...

      Delete
  5. manusia kalo xdisemai dgn aqidah,iman n ihsan...
    camni la jadinya....
    ishk2,dunia...dunia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta jauh dari semua ni berlaku...

      Delete
  6. Aduhai...tak suka citet nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta jauh dari semua ni berlaku...

      Delete
  7. inilah dia kalau bertuan dan bertuhan nafsu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta jauh dari semua ni berlaku...

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.