Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 26 April 2014

Apa yang terjadi semalam ..


Assalamualaikum w.b.t.. Entri malam hari ni untuk up satu status yang Eraz up kan dalam Facebook Eraz Fadli semalam.. Ingat lagi status yang Eraz up di Facebook semalam? Status apa? Rujuk bawah : 

Saya perlukan ubat selesema yang mengantuk.. Senang boleh tidur sampai pagi.. Bangun-bangun terus solat subuh dan bersiap pergi kerja.. Tapi, Zara terpaksalah main dengan mama je malam ni.. Errmmmm...

Haaaaa.. Eraz memang minta dengan isteri ubat tu awal.. Tapi dalam pukul 11 kot baru telan.. Lepas tu, memang rehat secukup-cukupnya.. Kadang-kadang tersedar dari tidur sebab sejuk kan.. Haha.. Alhamdulilah selimut dah sedia ada dibadan walaupun asalnya tak de selimut lagi masa tertidur.. Walaupun tidur, sempat Eraz bangun pukul 4.00 pagi untuk buatkan susu untuk Zara Faleesya.. Bantu isteri kan.. Sambung balik, memang betul-betul bangun masa waktu Subuh..

Motif entri? Alhamdulillah.. Dengan rehat yang cukup, batuk dan selesema ni makin ok berbanding semalam.. Yakin la sikit nak drive jauh-jauh kan.. So, bagi siapa yang demam tu, rehat la cukup-cukup... Air pun kena cukup juga dalam badan.. Insyaallah, demam tu akan hilang sikit demi sikit.. Wassalam..

8 comments:

  1. Hope segera sembuh Eraz dan seperti biasa kena byk minum air

    ReplyDelete
  2. memang kena minum air banyak..

    ReplyDelete
  3. take care abg eraz. memang rehat kena cukup kalau badan tgh tak sihat

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.