Sunday, 13 April 2014

Sesuatu untuk isteri ..

Assalamualaikum w.b.t.. Tadi keluar beli makanan kat kedai yang lama giler tak pergi.. Dalam kepala memang nak lauk ikan keli yang pedas katanya.. Tapi takde la pedas sangat sebab Eraz boleh telan.. Hehe.. Yes! Ada.. Boleh lepaskan kempunan hari ni.. Tiba-tiba tengok satu makanan yang wife suka.. Dia pernah pesan minta beli tapi tak sempat nak singgah.. So hari ni belikan untuk dia.. Bungkus.. Suprise..

#Tapi agak-agaknya dia baca tak entri ni? Haha..

20 comments:

  1. ramai nk tahu ape kt dlm tuh..haha

    ReplyDelete
  2. Dah tau dah...

    ReplyDelete
  3. apakah apakah? nak tau gak ni

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.