Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 19 April 2014

Apa agaknya yang berlaku ni?

Assalamualaikum w.b.t.. Ini gambar yang Eraz snap masa di Karnival Kesihatan di USM Kampus Kesihatan tadi.. Korang rasa, kaum-kaum ibu tengah buat apa tu? Kaum bapa pun ada datang support.. Yang penting, Zara Faleesya pun join.. Haha...

14 comments:

  1. Replies
    1. Sebenarnya ini satu pertandingan.. Nanti Eraz ceritakan dalam satu entri..

      Delete
  2. macam membincangkan hal2 kaum wanita je...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya ini satu pertandingan.. Nanti Eraz ceritakan dalam satu entri..

      Delete
  3. banyak baby bam bam bam comel

    eeee geyammm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya ini satu pertandingan.. Nanti Eraz ceritakan dalam satu entri..

      Delete
  4. Replies
    1. Sebenarnya ini satu pertandingan.. Nanti Eraz ceritakan dalam satu entri..

      Delete
  5. baby comel giler..macam nk cubit2 je... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya ini satu pertandingan.. Nanti Eraz ceritakan dalam satu entri..

      Delete
  6. Replies
    1. Sebenarnya ini satu pertandingan.. Nanti Eraz ceritakan dalam satu entri..

      Delete
  7. Replies
    1. Insyaallah kalau tak hari ni, esok Eraz cerita..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.