Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 18 April 2014

Apa maksudnya ni?


Assalamualaikum w.b.t.. Lepas korang baca perbualan antara dua jejaka ni, apa yang boleh korang simpulkan? Hehe.. Kalau betul perbualan ni berlaku di dunia nyata, memang terang-terangan si jejaka hijau tu kelentong.. Ke korang ada kisah yang hampir sama? Hehe..

#Berhati-hatilah kalau betul nak kelentong? Haha..

23 comments:

  1. hahaha, memang dah kelentong ni, ataupun dia SMS melalui kawan dia punya phone, jumpa HP dia baru pergi makan ngan kawan dia,.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak logik tak logik.. Mesti keluar no. lain kan.. Hehe..

      Delete
  2. HAHA, cena lah boley tak perasan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu namanya tak pandai menipu.. Hehe..

      Delete
  3. haha. gelak guling2
    boleh jadi jugak si abu tengah cari phone lagi satu. maybe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa.. Itu mungkin juga.. Tapi boleh je kalau dia nak keluar kan.. Hehe..

      Delete
  4. hahaha tu maknanya yang jejaka hijau malas nak kuar,, ataupun si jejaka hijau mmg suka buat lawak sengal hehehe

    ReplyDelete
  5. haha yang kawan dia tu naive ler plak kena kelentong

    ReplyDelete
  6. itu maknanya dia tak nak keluar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin itu salah satu.. Mencari alasan..

      Delete
  7. Hahahaha dah baca banyak kali pon still lagi nak gelak tergolek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh buat bahan lawak di petang hari..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.