Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 7 April 2014

Tertarik dengan remote ..


Assalamualaikum w.b.t.. Budak-budak dengan remote.. Memang tak dapat dipisahkan.. Remote astro tu, memang menarik perhatian Zara.. Tak kira di rumah sendiri, rumah nenek atau atuk dan rumah tok ma dia.. Ada terfikir nak beli remote yang macam kat atas tu.. Tapi beli tengok material, macam keras je.. Kang tak pasal-pasal patah gigi budak kecik tu.. Haha.. Betul tak?

9 comments:

  1. remote kat atas tu comel sangat. Budak kecik, mmg suka dgn remote sbb ada banyak butang

    ReplyDelete
  2. remote astro pun keras jgk kn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kita halang dia dari gigit.. :)

      Delete
  3. jangan kata budak kecik...akak pun suka remote yang kaler kaler tu....hihi

    ReplyDelete
  4. hehehe..a'ah comel remote tu..mn nak cari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak tempat jual.. Online pun ada..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.