Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 28 April 2014

2, 3 duk fikir benda ni ..


Assalamualaikum w.b.t.. Dalam 2, 3 hari ni, asyik duk fikir pasal benda (makanan) di atas tu je.. Aiii.. Boleh meleleh air liur ni.. Hehe.. Korang tengok gambar tu, macam sedap tak? Korang boleh agak tak itu apa? Hehe.. Harga boleh tahan.. Tapi kalau dapat makan seorang untuk satu pinggan tu, memang kenyang la.. Kenyang untuk masa tu je la.. Esok nak makan lagi kan.. Kalau selalu selalu, kopak la duit kan.. Korang rasa apa menu makanan di atas? Jeng jeng jeng..

17 comments:

  1. errmm apakah itu?? mcm rendang..ketam goreng tepung pun ada hehe

    ReplyDelete
  2. tak nampak rupa.. jadi tak taw nak teka apa.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. sedapnya.. huhu tapi tk tahu la pulak apa dia tu :D

    ReplyDelete
  4. Ketam telur Masin..
    Betulkan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketam apa? Ketam banyak jenis.. Hehe..

      Delete
  5. macam sedap...tapi tak boleh nak teka la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap, akak kena try nanti..

      Delete
  6. nampak macam crab.......erm...

    ReplyDelete
  7. nampak sedap... tapi apa tu? (kecur air liur... huhuhu)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.