Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 17 April 2014

Kenapa hari ni rasa macam lama je masa berjalan?

Assalamualaikum w.b.t.. Semalam rasa macam cepat je masa 3 jam.. Catat-catat kat kertas soalan pun tengok-tengok dah nak habis setengah jam lebih.. Jawab satu soalan pun rasa macam lama.. Tapi hari ni rasa macam lama giler! Al-maklum la hari semua pengiraan.. Berbaik-baik dengan kalkulatur.. So dalam sejarah sejak exam ni, keluar awal.. Keluar awal ni ada dua maksud.. Satu boleh jawab semua.. Dua, tak boleh jawab.. Haha..

#Keluar exam, terus rasa lapar.. Ahad ni last exam..

13 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.