Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 10 April 2014

Tak habis dengan nombor .


Assalamualaikum w.b.t.. Apa la motif letak gambar tu kan? Sebenarnya dalam seminggu dua ni, memang Eraz duk main dengan nombor je.. Ada beberapa perkara yang melibatkan nombor.. Tugas sebagai staf pun main dengan nombor.. Tugas sebagai pelajar pun main dengan nombor.. Itu belum kena settlekan hal Budget Coordinator lagi.. Akhir April dateline.. Pening-pening..

#Final exam dah dekat

8 comments:

  1. Suka tgk siri penyiasatan Numbers sblm ni

    ReplyDelete
  2. huhu..pening kepala tengok nombor...akak pun sama dengan zamani..suka tengok 'numbers'..terbaik jalan ceritanya..

    ReplyDelete
  3. akak setiap hari selalu mengira dengan nombor....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengira memang dengan nombor kak.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.