Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 26 April 2014

3 Beradik berkumpul dalam Peti Surat ..


Assalamualaikum w.b.t.. 3 beradik berkumpul dalam peti surat.. 3 beradik? Macam orang.. Tapi mana muat dalam peti surat kan.. Anak kucing sebenarnya.. Tengok gambar di atas.. Gambar tu disnap oleh adik ipar di rumah mertua.. Rasa macam cute je tengok.. Punyalah ibu kucing berusaha untuk pindahkan anak-anaknya dari stor.. Dalam peti surat jadi pilihan.. Bayangkan kalau posmen hantar surat? Mahu tak terkejut tengok 3 beradik ni.. Hehe.. 

#Yang pasti, memang selamat dari ancaman hujan.. Kepanasan tu, tak tahu la..

8 comments:

  1. So cute..nasib baik tak sangkut dalam tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat ni tak de yang sangkut la.. Hehe..

      Delete
  2. hahaha..rendah ke peti surat nih sampai diorang boleh jadikan port..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tinggi la jugak.. Ibu kucing la tu angkut..

      Delete
  3. eii kiutnyaaaa....best tol tetibe jumpa kucing...memang bela teros..hewhew =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terus teringat kucing kat rumah Ma..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.