Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 12 April 2014

Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan MAC 2014

Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan MAC 2014

Assalamualaikum w.b.t.. Ingat lagi entri Eraz pada Rabu lepas.. (Rujuk SINI).. Dan entri minta maaf Eraz semalam.. (Rujuk SINI).. Selalunya di awal-awal bulan Eraz dah announce.. Tapi kali ni masuk ke hari ke 12 bulan April, baru sempat umum.. Akan tetapi tetap diteruskan seperti biasa pada setiap awal bulan.. So Eraz akan umumkan blogger yang tersenarai dalam Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI secara Bulanan.. Kali ini ialah Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan MAC 2014.. Berikut adalah senarainya..
  1. Kathy R'bain
  2. Sukma Haron
  3. Normi Nieza
  4. Farah Waheda Wahid
  5. Ct Noraishah
  6. Ahmad Zu Mal Md Rayi
  7. Mia Liana
  8. Zamani Abe
  9. Sally Samsaiman
  10. Incik Zarif

Tahniah kepada Kak Kathy R'bain kerana berjaya menempatkan diri di tempat teratas.. Jadi seperti biasa sebagai penghargaan, Eraz akan hadiahkan top-up RM 10 kepada beliau.. Tanda penghargaan kecil.. Apa-apa pun, jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yang sudi komen di blog Eraz.. Angka komen Kak Kathy dan Kak Sukma, hampir sama.. 

Kepada semua Top 5 yang tersenarai, blog mereka semua akan dimasukkan ke dalam Bloglist Eraz sepanjang bulan April 2014 ini.. Tunggu pengomen tegar blog ERAZ FADLI bulan April 2014 pula.. Terima kasih diucapkan kepada semua pengomen yang sudi singgah dan komen di blog Eraz..

#Nampaknya dalam Top 5 dah ada nama baru lagi

29 comments:

  1. wahh.. nama kak mia ada ekkk... thanks eraz..

    ReplyDelete
  2. Zumal nak melawat pengomen tegar tu yer :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum eraz...tahniah2 yer...:)

    ReplyDelete
  4. haiii...macam sama dengan bulan lepas je tempat sally ni..hahaha :P

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat mereka.Terbaikk :)
    NEW ENTRY: Mengumpat

    ReplyDelete
  6. terima kasih eraz..alhamdulillah...tahniah buat semua..

    ReplyDelete
  7. nisa dah lama tak singgah sini...tahniahh~~

    ReplyDelete
  8. eh..ada nama cik nor rupanya..tahniah kak kathy..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.