Wednesday 22 January 2014

KedaiBayi Online Malaysia - The Baby Store Malaysia

KedaiBayi Online Malaysia - The Baby Store Malaysia | Assalamualaikum w.b.t.. Seperti yang dijanjikan melalui entri Wordless Wednesday pukul 12.00 pm tadi, inilah laman web yang Eraz nak perkenalkan pada korang semua.. Suprise tak? Betul tak maksud Eraz yang mana mungkin akan berguna untuk korang sekarang, ataupun mungkin selepas ini.. Semestinya pastikan akan berguna suatu hari nanti.. So tak tipu la kan.. 

KedaiBayi Online Malaysia - The Baby Store Malaysia

Sejujurnya hari ni Eraz nak kongsikan dengan korang pasal Baby Online Store yang ada jual barang baby dan ibu.. Samada tengah mengandung atau telah bersalin.. Kira macam-macam ada la..

Korang kenal benda kat bawah ni? Atau boleh agak-agak?


Ini namanya Pregnancy Pillow.. Eraz yang ada pengalaman isteri mengandung, memang kadang-kadang sukar nak tidur kan.. So kiranya, kalau wanita mengandung pakai Pregnancy Pillow ni, insyaallah akan dapat bantu waktu tidur.. Korang boleh terus ke laman web mereka www.thebabystore.com.my untuk tengok testimonial.. Nampaknya semua positif !

Kat Baby Online Store ni ada juga jual Baby Stroller dan Car Seat.. Nampak memang berjenama.. Contohnya jenama Quinny, Halford, Inglesina, Maclaren dan banyak lagi..


Ini benda yang Eraz first time dengar.. Sarung tangan khas untuk baby yang kena Eczema, jenama Scratch Me Not.. Maklumlah, kalau budak kena Eczema ni kan suka menggaru.. Itu yang Eraz dapat info la.. Kalau pakai sarung tangan ni, insyaallah cepat baik sikit.. Kadang-kadang, walaupun pakai ubat tapi baby tu sure garu balik kan.. Katanya, benda tu diimport khas dari USA..


Ada pelbagai jenama di The Baby Store Malaysia contohnya Kidsme, Fisher Price, Philips Avent, Tommee Tippee, Babyzen, Aldo, Benbat, Bumble Bee, Snow Bear dan banyak lagi..

Kalau nak review semua yang ada di The Baby Store, memang tak sempat la.. So senang je.. Boleh baca or selongkar sendiri lagi baik kot.. 

Klik je www.thebabystore.com.my atau join facebook diorang www.facebook.com/thebabystoremalaysia dan follow instagram diorang www.instagram.com/thebabystoremalaysia

JOM SHOPPING SEKARANG!!

11 comments:

  1. alahai....shopping online lagi la gamaknye ni..melayang RM..hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba terjah, mana tahu jumpa yang berminat..

      Delete
  2. sekarang macam-macam ada...semuanya di hujung jari....

    ReplyDelete
  3. info berguna ni..nanti nak bagitau kawan ofis yang sedang pregnant la

    ReplyDelete
  4. macam² ada...tapi paling penting duit pun mesti ada.. :)

    ReplyDelete
  5. Wahh. Menarik. Nanti bila sampai masanya boleh shopping kat situ. Hehe

    ReplyDelete
  6. dah shopping scratch-me-not sleeves... :-))

    Tips Sihat Cantik

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.