Sunday 19 January 2014

bonda ratu kuasa alam tan sri sharifah norlaini | Keyword


Assalamualaikum w.b.t.. 'bonda ratu kuasa alam tan sri sharifah norlaini'? Errmmmm.. Kenapa agaknya keyword tu masuk ke blog ERAZFADLI.COM ni? Dah check memang takde satu pun entri yang Eraz buat tentang 'bonda ratu kuasa alam tan sri sharifah norlaini' ni.. Tapi mungkin dia sebabkan oleh senarai Bloglist ERAZFADLI.COM.. Saudara Muz a.k.a Nakhoda Nurani ada buat entri pasal Bonda Ratu Kuasa Alam Tan Sri Sharifah Norlaini Kesemua Dinegeret Pula Tuntut Takhta Kesultanan Melaka ni..

Actually berita ni memang ada secara rasmi di akhbar-akhbar online.. Di berita TV pun ada rasanya.. Berminat nak baca? Boleh klik SINI.. 

Sebenarnya itu salah satu kelebihan bloglist.. Walaupun kita tak buat entri tu, tapi ada blogger lain yang ada dalam bloglist buat, secara tak sengaja, traffik masuk ke blog kita.. Korang pernah alami?

14 comments:

  1. hmm..saya jarang check keyword kat blog saya. nampaknya kena buatlah

    ReplyDelete
  2. ha...tu ler pasal kekadang ada keyword pelik yg masuk....hahaha

    ReplyDelete
  3. ni mesti pasal sultan melaka tu..:)

    ReplyDelete
  4. HIHI...SULTAN MELAKA TU ERAZ..

    ReplyDelete
  5. Tak kenal siapa tu...kalau cek keywords ni kekadang memang pelik dan kelakar

    ReplyDelete
  6. hehehehehe.aduhai..lucu pulak..

    ReplyDelete
  7. memang macam tu.... kelebihan bloglist tanpa kita sedari...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.