Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 1 December 2013

Zara dah biasa ..


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni cuti macam ni, macam biasa Eraz akan jaga Zara.. Tak hantar pun nursery.. Apa guna ada Papa kalau hantar juga Zara ke Nursery kan.. Yang pasti, walaupun tak pergi Nursery hari ni, Zara bangun dengan sendirinya sebelum pukul 7 lagi.. Macam biasa, mandikan dia dan siapkan pakai baju.. Tak menangis.. Alhamdulillah dapat anak yang baik macam Zara ni..

Sekarang ni tengah tidur.. Boleh la papa update blog plus siap assignment.. Hehe.. Sebelum tu, bagi Zara layan Lilo & Stitch dulu.. Yang direkod siap-siap.. Filer kartun favourite Papa tu.. Hehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. rileks betul zara...hehehe ^_^

    ReplyDelete
  2. Amboi, awalnye Zara bangun, awal lg dr Pakcik ni hahahah ;p

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Alhamdulillah.. Harapnya dia ok kat Nursery..

      Delete
  4. papa tengok lilo and stitch eh. haha

    ReplyDelete
  5. waa... zara dah semakin membesar laa...

    p/s: sheila tag abang join giveaway by kak Lyssa Faizureen.

    http://gadismerahjingga.blogspot.com/2013/12/saya-nak-rm-100-daripada-lyssa-faizureen.html

    ReplyDelete
  6. pandai nye papa jaga Zara..siap mandi wangi2 tgk tv...mkn papa masak menu apa je...?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Aktiviti hari cuti.. Masak? Itu isteri la masak.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.