Sunday, 22 December 2013

Jom bantu blogger Ima Salsuzaima ..


Assalamualaikum w.b.t.. Realitinya Eraz sendiri dah takde atok dan nenek.. Sebahagian meninggal sebelum Eraz lahir dan sebahagian meninggal semasa Eraz kecil.. Jadi, saat bermanja dengn atok dengan nenek memang tak dapat nak ingat semula sebab masa tu kanak-kanak lagi ni.. Dalam pada itu, terbaca entri dari blogger Ima / Ima Salsuzaima yang mana memaklumkan bahawa neneknya sedang sakit..

Oleh sebab itu, dia memerlukan sedikit bantuan daripada kita semua dalam pada meringankan beban dia untuk menyembuhkan penyakit neneknya.. Tak boleh sumbang banyak, sikit pun jadi la.. Cara nak buat sumbangan, korang boleh ke blog Ima melalui link INI..

Semoga nenek Ima akan kembali sihat walafiat dan diharapkan Ima tabah menghadapi ujian Allah.. Wassalam..

10 comments:

  1. Amin. 1 usaha murni yang baik. Btw selamat hari lahir

    ReplyDelete
  2. moga dpermudahkan semuanya...aamiin

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
  4. moga di lindungi Allah..

    ReplyDelete
  5. semoga dipermudahkan segala urusan......dapat diwar-warkan .....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.