Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 5 December 2013

ERAZFADLI.COM sudah berusia 2 tahun !!


Assalamualaikum w.b.t.. Tanggal 21 November 2013 yang lepas, blog ERAZFADLI.COM genap berusia dua tahun.. Korang boleh tengok sendiri apa hasilnya selama dua tahun ni kan.. Banyak lagi kena buatkan untuk dibandingkan dengan blogger-blogger yang lebih senor.. Sebagai blogger yang masih amatur, banyak lagi kena belajar.. Korang rasa apa yang perlu di improve kan lagi untuk blog ERAZFADLI.COM ni? Sudi-sudilah share..

#Jutaan terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM selama ni..

34 comments:

  1. tahniah eraz :).
    nak bagi komen pun blog sendiri x hebat macam blog ni ..hehe.

    ReplyDelete
  2. tahniah eraz..lama tu boleh digelar bloger otai suda tu

    ReplyDelete
  3. tahniah abang eraz.teruskan berblogging :D

    ReplyDelete
  4. tahniah!! husna lupa dah bila blog husna lahir..=P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas support.. Try check 1st entri..

      Delete
  5. Tahniah dan semoga akan lebih banyak artikel bermanfaat yang disajikan dalam erazfadli.com ini

    ReplyDelete
  6. tahniah Eraz.....teruskan usaha berbloging......

    ReplyDelete
  7. tahniah eraz. 4k dah followers untuk 2 tahun ini. tahniah ya

    ReplyDelete
  8. tak terasa kan dah 2 tahun berblog ^^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.