Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 30 December 2013

Habiskan Jeruk Celagi !


Assalamualaikum w.b.t.. Tadi satu family belah wife Eraz datang ke rumah melawat Zara Faleesya.. Bapa mertua bawakan Jeruk Celagi.. Serius memang dah lama tak makan.. Bila dah ada depan mata, share la dengan bapak mertua.. Memang salah satu favourite Eraz.. Kecuali yang pedas.. Tolak tepi la.. Hehe.. Wife Eraz pulak first time makan jeruk celagi ni.. Sedap la pulak katanya.. 

Zara Faleesya masih lagi dalam kategori demam.. Harapnya malam ni makai OK berbanding sebelum ni.. Risau sungguh tengok dia.. Budak kecik yang tak tahu apa-apa.. Panas situ sini, kita je la yang kena check.. Dia nak beritahu sendiri, tak boleh kan..

## Get well soon my dear princess

Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

  1. macam mana tu jeruk celagi?? tak pernah makan dan ini kali pertama dengar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeruk yang dibuat dengan buah celagi.. :)

      Delete
  2. Ceruk celagi?serius first time dengar. Mcm mana resepinya eraz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba google, mesti jumpa.. Hehe.. Eraz tak tahu resepinya..

      Delete
  3. first time tengok jeruk ni :)

    ReplyDelete
  4. ooo... asam jawa ke.. dh tnye encik google baru tau celagi tu ape.. mcm sedap jer..

    ReplyDelete
  5. Sedapnya... Lama tak makan.. Lama juga tak balik machang.....huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Belum pernah telan lagi hee
    New Entry Updated : Selamat Tinggal..

    ReplyDelete
  7. Get well soon Zara. Tapikan Eraz, jeruk celagi tu apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Ainim..

      Jeruk celagi tu buah celagi yang dibuat jeruk.. Boleh? Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.