Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 1 December 2013

Bukan Kerana Aku Tak Cinta

Bukan Kerana Aku tak Cinta

Bukan Kerana Aku tak Cinta | Assalamualaikum w.b.t.. Banyak betul drama adaptasi daripada novel sekarang ni.. Semestinya la kot para penerbit memlilih novel yang terbaik untuk dijadikan drama.. Kalau tak, susah la nak jual kan.. Tapi kalau jalan cerita novel tu betul, harapnya penulis skrip dan lakon TV nya ok la.. Begitu juga dengan pelakon kan..

So! Drama Bukan Kerana Aku tak Cinta di Astro Mustika HD ini akan dimulakan pada 09 Disember ini untuk Episod 1.. Lagi kisah kahwin paksa ke? Bunyi-bunyinya tak.. Kahwin sukarela kot.. Nak baca sinopsis? Korang boleh SINI.. Selamat membaca dan menonton..

4 comments:

  1. sekarang, makin banyak novel diadaptasikan jadi drama dengan filem kan. tengok tajuk, macam best je. tapi, tak dapat la tengok. tak dok astro. heeee

    ReplyDelete
  2. agak-agak lagu temanya lagu Saleem Iklim ker...? teruja macam best jer.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.