Wednesday 25 December 2013

Playboy Itu Suami Aku Episode Akhir

Playboy Itu Suami Aku Episode Akhir

Playboy Itu Suami Aku Episode Akhir | Assalamualaikum w.b.t.. Sedia maklum, esok dah episod akhir untuk drama Playboy Itu Suami Aku.. Jujurnya kadang-kadang rasa macam tengok drama kanak-kanak je sebabnya korang pun tahu kot.. Tapi tetap tengok sebab dah rekod semua.. Untuk Playboy Itu Suami Aku Episode Akhir nanti, apa akan pada Fisha? Dia akan mati ke? Atau macamana? Fina pulak macamana? Hehe.. Kena tunggu esok la jawabnya sebab Eraz tak baca novel Playboy Itu Suami Aku ni..

#Siapa dah tahu sinopis Playboy Itu Suami Aku Episode Akhir?

13 comments:

  1. hehehehehhe...siapa tau cepat angkat tangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada yang angkat tangan tak agak2? Hehe..

      Delete
    2. adeh..takda siapa sudi..

      Delete
  2. Esok ye? Wokehhsss.. Esok V tgk. Ehehee..

    ReplyDelete
  3. tadi first time tengok . wottt wott interesting la pulak , konflik tu menarik hahaha . Nampak gayanya lepas ni kena donlod semua cite ni hahaha.

    ReplyDelete
  4. mesti rindu dgn adrian nnt..hahaha...fisya x mati pun, fina akan kembali pd adrian sbb syaf yg tolong bgtaw dkt adrian..ehehhehe..:') eh? ala...xpa kita tgok esok..:D


    ps: Lyeen nak jemput u olls untuk join Pencarian Bloglist & Review dekat sini http://ciklyeen.blogspot.com/2013/12/pencarian-bloglist-dan-review-blog.html

    ReplyDelete
  5. Ros memang tak berminatlah cerita ni.. tak sesuai dengan jiwa kot?.. eh tetiba.. tapi, ost cerita tu best.. Dari Encik Mimpi tu kan..

    ReplyDelete
  6. endingnya macam surprise dan menyakitkan...tengok semalam menyampah pulak dengan fisya.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.