Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 20 December 2013

Ini harapan aku !


Assalamualaikum w.b.t.. Inilah harapan Eraz sekarang.. Hujan.. Turunkan la hujan untuk hari ni.. Selalu minta tak nak hujan.. Tapi hari minta nak hujan.. Banyak betul hal berlaku hari ni.. Antaranya ialah sakit hati dengan jiran sebelah.. Memang betul-betul nak kena ajar la orang sebelah ni.. Tak fikirkan jiran tetangga langsung.. Kena buat sesuatu ni.. Dan ada lagi yang sedang bermain dalam fikiran ni.. 

Harapkan hujan ni bukan sebab jiran tu tapi untuk diri sendiri.. 

#Tenangkan hati..

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

  1. Sabar...sabar. Tapi kalau berani bagitahu je apa yang tak puas hati. seeloknya bertanya atau bagitahu dgn baik bicara. Insya ALLAH, maybe dia akan memahami. tapi kalau itu akan membawa bala...lebih baik elak....tkt lain pula jadinya


    singgah melawat:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab sabar la masih lagi jadi macam ni..

      Delete
  2. sabar lah eraz.... kak mia pun tengah gaduh dengan jiran sebelah sebab tidak memahami... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cool ni Kak Mia.. Tapi dia boleh buat tak tahu je...

      Delete
  3. ummmm.....betul kena sabar, tapi kalau dah tak tahan, apa kata bersemuka dan cuba berbincang, sebab jiran yg kite tak puas hati tu duk di carta teratas kita paling ingat sebab geram, padahalnya kita tak suka kat dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbukti kata-kata orang sebelum ni..

      Delete
  4. sbr ye..hehe..:')
    smoga hujan yg turun akan mendamaikan..:D

    ReplyDelete
  5. sabar... balas dgn kebaikan.. biar dia sendiri rasa bersalah dgn kesalahannya..:)

    ReplyDelete
  6. wahhhhhh.....ramai jugak yang bergaduh dengan jiran sebelah yea...akak dengan jiran belakang rumah....haha...nanti update entry ler.....sabarrrrrrrrr.......jer ler........

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.